Uudet julkaisut

Volkswagen
Skoda
BMW
Volkswagen
BMW
Skoda
Audi
Volkswagen
Volvo
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
BMW
Volkswagen
BMW
Volkswagen
Skoda
Kia
Audi
Honda
Volvo
Porsche
Volkswagen
Mercedes
Volvo
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
Seat
Volvo
Volkswagen
BMW
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

3000rpm ylöspäin ( joka vakiona tuntuu ns. kohokohdalta ) auto muuttuu voimakkaaksi ja herkemmäksi ajaa koko aluelle BSR:n Stage 1:llä. Myös alavääntö on ihan eri luokkaa kun vakiona.

Viritystulos:

245HP

520NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

3000rpm ylöspäin ( joka vakiona tuntuu ns. kohokohdalta ) auto muuttuu voimakkaaksi ja herkemmäksi ajaa koko aluelle BSR:n Stage 1:llä. Myös alavääntö on ihan eri luokkaa kun vakiona.

Viritystulos:

245HP

520NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Audi
Volkswagen
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Audi
Volkswagen
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Skoda
Volkswagen
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Sulje
Sulje