Uudet julkaisut

Volkswagen
BMW
Volkswagen
Audi
Skoda
Kia
Audi
Honda
Volvo
Porsche
Volkswagen
Mercedes
Volvo
Audi
Seat
Audi
Volkswagen
Seat
Volvo
Volkswagen
BMW
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

3000rpm ylöspäin ( joka vakiona tuntuu ns. kohokohdalta ) auto muuttuu voimakkaaksi ja herkemmäksi ajaa koko aluelle BSR:n Stage 1:llä. Myös alavääntö on ihan eri luokkaa kun vakiona.

Viritystulos:

245HP

520NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

3000rpm ylöspäin ( joka vakiona tuntuu ns. kohokohdalta ) auto muuttuu voimakkaaksi ja herkemmäksi ajaa koko aluelle BSR:n Stage 1:llä. Myös alavääntö on ihan eri luokkaa kun vakiona.

Viritystulos:

245HP

520NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Audi
Volkswagen
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Audi
Volkswagen
Seat
Skoda
Volkswagen
BMW
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Volkswagen
Audi
Skoda
Volkswagen
Volvo

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

185HP

389NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

211HP

438NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa

Testikuljettajien kommentit :

Ylimitoitettu koneen kiinnitys, vauhtipyörä, kytkin ja voimalinja tekee autosta ideaalisen optimoinnin kannalta. BSR:n optimointi tarjoaa täysin toisenlaisen kiihtyvyyden ja muuttaa auton luonteen täysin. Se on todella hauska ja nopea ajaa. Perinteinen "raskas ja kömpelöinen" olemus joilta raskaat diesel autot tuntuvat on nyt kokonaan poissa. Optimoinnin tarjoama kaasuvasteen paraneminen ja alavääntö tekevät suuren eron auton käytökseen.

Viritystulos:

250HP

515NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Audi

Testikuljettajien kommentit :

BSR:n Stage 1 optimointi tarjoaa sen mikä vakio autosta selkeästi puuttuu.

Viritystulos:

150HP

275NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Seat
Volkswagen
Skoda
Audi
Seat
Volkswagen
Audi
BMW
Subaru
Volkswagen
Seat
Skoda
BMW
Audi
Volkswagen
Seat
Skoda
Volkswagen
Audi
Opel

Testikuljettajien kommentit :

Todella neutraali auto olemukseltaan. BSR:n Stage 1 optimointi herättää sen eloon kuten sen olisi pitänyt olla jo tehtaalta lähtiessään.

Viritystulos:

167HP

247NM

Tehoasteikko:

Lisätietoa
Volkswagen
BMW
Mercedes
Volkswagen
Audi
BMW
Seat
Sulje
Sulje